lookdownaroad -

Är ni med mig broder syster? Dansa fast än hjärtat brister, dansa fast du inte är här

2010-12-29 @ 00:13:15
Denna dag har vi mest chillat gal1 och spelat guitarrhero.

För några minuter sedan:

Frö sätter sig och kissar en skvätt och tänker förmodligen på livets alla frågor och spolar efter sig.
Jag: "men nu är du bara helt dum i huvudet!?"
F: "va?? vavavad menar du nu?"
J: "men seriöst det är inte okej!"
F: "VAD??"
J: "att du ba spolar sådär nu kan ju inte jag kissa, ditt tard!"
F: "skulle du kissa?"
J: "JA!!!! jag sa det påvägen hit och det var typ två meter sen"
F: "aha men jag lyssna inte då..."
J: "du tänker bara på dig själv, nu kommer mitt kiss ligga och ruttna och alla kommer undra varför någon inte spolat! så lågt."
Frö börjar bosta sina tandställningständer för att undgå mitt vrede. Hon lyckas.



Feta och diffusa bilder från this evening.



(Förklaring till detta vrede är att här i kenya måste man vänta på att vattnet innan man kan spola och därför försöka göra det samtidigt så ofta som möjliigt...annars måste kisset ligga där och vänta)



Nu sover hon som spolar i onödan, jag ska nog också krypa till kojs nu så ses vi imorn eller nåt sånt...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0