lookdownaroad -

You are my sweetest downfall, I loved you first, I loved you first

2010-12-17 @ 22:49:03
Idag jag kände mig lite låg när jag satt på tvåan med min gröna take away mugg och halväckliga lussebulle och bestämde mig för att gå av på Stureplan och ta 55:an därifrån. Det var åtta minuter kvar och jag tänkte att jag lika gärna kunde gå till Kungsträdgården och ta den där ifrån istället för att vänta stilla stående. Jag följde impulsen och gick upp för den lilla trappan till min favorit affär. På Urban Outfitters är nästan allt super snyggt och jag hittar alltid en miljard saker jag vill ta med mig hem och bära varje dag. Tyvärr är det lite dyrt för min tunna plånbok och inte världens bästa kvalitet heller. Men jag älskar det ändå.
En liten runda i den gamla biografen gjorde min dag idag. När jag kom ut därifrån, tomhänt sånär som på en julklapp, var jag inspirerad och vid gott mod. Värt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0