lookdownaroad -

Wowowowowopopopopwioiwioiwoiowiowiowi

2011-02-07 @ 21:42:03
Har haft Spotify-krig med min syster, jag vann, tror jag.
Har hittat mysiga bloggar.
Har ätit stekt ris, majs, tomat/grönsaksröra och någon slags korv.
Har gjort en FET spellista.
Har snytit bort en hel regnskog.
Har på samma gång ätit tusen halstabletter med olika smak.
Allt detta hade varit guld om jag inte hade en massa saker som jag inte har gjort och inte vill göra heller.
Som att utvärdera hur jag trivs i olika rum i skolan.
Som att läsa ut en engelskklassiker som säkert är otroligt givande.
Som att läsa ett kapitel i en franskbok som jag kommer fatta n0ll av.
Som att sova och sedan komma i tid.
Lite läskig bild på det så har jag ett inlägg! WOOP WOOp

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0