lookdownaroad -

Det goda samtalet.

2011-02-21 @ 17:45:49
Idag har jag och Natalia pratat om mycket.
Lyckan. Och att det tjatas så mycket om hur lycklig man är och att man ska veta det. Jag skulle föredra oom lyckan inte fokuserar på jaget hela tiden, jag vill inte tänka på mig själv hela tiden för att bli lycklig. Jag tror att man finner lycka i små saker och det kan vara lite vad som helst. Men det klart att man är i olika lyckostadier, men även de lyckligaste är olyckliga ibland.
Att åldras. Hur man förändras när man blir äldre är ganska intressant och sorgligt på samma gång.
Blotta sig på internet. Ska man skriva dagboksmaterial på internet, jag skulle aldrig göra det inte hon heller. Man kan vrida och vända på det hur man vill men det går inte att komma ifrån det faktum att det finns i cyberspace föralltid och vem som helst kan läsa det.
att vara kär ska ju göra än lycklig.
jag vet inte för jag har inte erfarenheten.

Kommentarer
Postat av: Maila

Hej. Jag vet, fodralet är hur snyggt som helst! Finns i massor av olika färger.



Jag vill tyvärr inte meddela dig om vart jag bor. Men skyddet går att beställa på nätet hur lätt som helst. :)

2011-02-21 @ 21:13:22     URL: http://jooylife.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0