lookdownaroad -

Mormor

2010-12-15 @ 23:30:59
Sitter här och skriver om min mormor för fulla muggar. Tänk att hon levde när andra världskriget började och slutade. Tänk att hon har haft vackra 50-talsklänningar på 50-talet, att hon skilde sig när nästan ingen annan tjej vågade ta initiativ till det för det var typ pinsamt, att hon fixade att vara ensamstående mor när hon var typ 20 år, att hon haffade hokey och fotbollsstjärnan Hans "Tjalle" Mild som tydligen hade Råsundas snyggaste rumpa, hon uppfostrade totalt tre barn och att hon gjorde en jävla massa mer.
Har tyvärr ingen bild på henne men det ska ni få någon gång för hon var så fruktansvärt snygg och nu är hon bara för söt, jag vill också vara söt när jag är gammal. Man kan ju alltid hoppas liksom.
Här är min morfar, kusin och morbror iallafall...
Och här är morfar in action(randiga tröjan) på 50-60-talet sådär...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0