lookdownaroad -

Skolan är ganska givande för tillfället. Det är ju ganska värt, om nåt.

2011-02-10 @ 22:57:34
Om man har någorlunda koll på mig så vet man att jag inte är världens bästa på att komma i tid. Mina lärare har varit på mig om detta den senaste tiden. När jag kom i tid igår skrev jag ett snabbt sms till min mor:

Jag blir så glad när jag kommer i tid tror att det är något jag ska överväga att börja med.

Hon svarade ganska obetydligt med nåt litet ord som inte uppfyllde mina förväntningar. Men jag ska fanemig komma i tid i framtiden. Skolan är mycket roligare om man gör ungefär alla läxor och kommer i tid. Då blir inte förvirringen lika konstant.
Sophie är inte heller så bra på att komma när lektionen ska börja...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0