lookdownaroad -

Jambo eh eh Jambo eh eh...nu är jag in Afrika

2010-12-28 @ 18:19:16
Jambo!
Nu sitter jag här in Afrika. Mitt Frö och min pappa diskuterar mobiler och fotoväggar.

Jag ska ta det från början:
Jag och min bästa familj hade en väldigt trevlig julafton, jag fick inte lika mycket klappar som jag brukar få...Jag antar att det är en del av att växa upp och inte räknas som ett barn längre. Ovärt som fan. Men jag fick ett jättefint halsband av Signe och en Iphon från mamma och pappa :D. Värt. Sedan åkte vi hem i dem massa minusgrader som då svepte runt knutarna. Vi packade klart och fixade tills klockan var runt halv två på natten. Alltså endast två timmar till vi skulle upp och ta oss till flygplatsen.
Jag glömde min MOBIL och min IPOD... JOBBIGT LÄGE! Jag ble mest ledsen för Ipoden för man vill ju ha något att göra under den 13 timmar långa flygfärden.

NU, Afrika:
Vi/jag har under de tre dagar vi varit här gjort mycket, som tillexempel:
- Ätit übergod fruktsallad till frukost
- Badad i min fina badräkt
- Hängt runt i brillor
- Glidit runt bland giraffer, gnuer och zebror
- Klappat på många fina hundar och en äcklig hund
- Spelat massor av gitarrhjälte och retat lillebror Pelle




Här skulle det legat en jättesöt bild på två taxar vi träffade igår. men blogg.se är så jävla sämst så det får bli en annan gång...


Kommentarer
Postat av: Burren

Fin bild!!! :)

2012-05-18 @ 17:21:29

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0