lookdownaroad -

Becouse the night belongs to lovers, becouse the night belongs to us

2010-08-08 @ 18:54:08
Väl hemma i Svedala är jag så van att få en dos av nektariner dagligen, det som är lite sorgligt är att dessa frukter inte alls är lika goda i ett regnande land som i France. Där är solen fortfarande skiner och frukterna är så färska att de smälter i munnen.
Klassiker ska få ledsaga mitt liv från och med nu. Allt ska fan bli klassiskt.
Älskar svenska Elle - måste bara sägas liksom.
Augusti numret är ett av de bästa! Det låg och väntade när jag kom hem från Côte d'azur och den är fantastiskt bra!
Bild från intervju med Rob Pattinson i Elle
Ett av mina favorit repotage: "För Sverige i tiden"
Ok, det kommer bilder från Frankrike men pallar inte hålla på med det för tillfället.

Kommentarer
Postat av: en rövig kenyan

hej min söta! har glömt att läsa din blogg under sommarn så jag har precis tagit igen lite :) dom (få) bilderna från france ser helnicea ut. Snyggo! egentligen ville jag bara säga: I MISS YOU SWEETY!!! :'( <3 <3

pussar

2010-08-08 @ 22:53:08

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0