lookdownaroad -

My Super Sweet Sixteen är inne på sina sista timmar

2010-08-28 @ 23:57:52
Har gått runt till alla jag träffat de senaste dagarna och sagt att det är ganska coolt att det här är den sista fredagen som 16 åring och det här är ju sista gången ni ser mig när jag är 16!
Känns otroligt bra att fylla 17 känns som om det är dags liksom.
Igår runt midnatt:
Vincent: - Ska jag berätta en sak?
Jag: - Ja!?
Vince: - Att vara 17 år suger...det är liksom mellan att vara stor och liten.
Jag: - Javet...
Aja är taggad på presenterna och min yber goda brunch vi har imorn, nästan hela släkten kommer...
Lyssnar nu på kvalitets musik från Sverige ytterst givande så här en lördag. Spotify är fan BÄST


Min födelsedag förra året by the breakfast.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0