lookdownaroad -

Un peau justice, s'il vous plait.

2010-08-26 @ 21:40:18
Har kollat på ettor som va coola killar och inget lammkött på långa vägar. Finns en Erik Saaaade look-a-like men asså det känns ju inte så aktuellt.

Nån: - Alltså vad är det här för väder egentligen?
Jag: - Ja, det här är det värsta som finns, hatar det!
Ossian: - Det kunde ju hagla...
Ludwig: - Men det är ju nåt iaf
(I mun på L) J: - Ja då vet man vad som händer L: - Hur man ska göra
Jag: - Nu är det ju typ halv varmt och det droppar lite...

Min teori bekräfftades ständigt och om igen när jag och Aida gick runt och undrade hur vi skulle få 400kr att räcka hela september när inte ens månaden har börjat än.
Arkitektur museet leverarade inte mycket, gräm dig icke om du inte var där!

Lägger in en random bild för vem vet vad detta inlägg handlar om!?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0