lookdownaroad -

Handduken känns tung på mitt huvud

2010-12-10 @ 15:33:54
Jag sitter här, hemma ifrån skolan, lyssnar på musiken ifrån " Så mycket bättre" - allt är jättebra utom de låtar som lill-babs sjunger. Imorgon är det julshow och jag ska snart till stallet för att kolla av det sista. Det känns ändå bra, vi har jobbat så jävla hårt för att det ska bli bra och jag vill verkligen lyckas. Har typ inte kunnat sova på kvällen för att jag har legat och grubblat vad jag ska göra och vad vi måste göra och typ allt mellan himlen och jord. Därför mår jag nog inte så bra idag. All sömnbrist har gjort mig sjuk.
.
Hon har ett sett som får alla män att tro dem är i himmelen.
Men den hon vill ha - det är jag

Jag vet vad hon vill ha.
Jag vet vad hon vill ha.
Jag vet vad hon vill ha.

Sjunger Plura för mig.
Nu ska jag få i mig lite pasta.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0