lookdownaroad -

Make my wish come true, all i want for christmas is you

2010-12-02 @ 17:50:59
Idag har jag köpt min första julklapp och en ny maskara till mig själv. Det känns bra. Jag är så jävla uppstyrd och gud vad jag trivs med att göra det jag ska. Jag började igår, mitt knep är att skriva upp konkreta små lappar så att jag vet exakt vad jag ska göra. I love it.
Så himla skönt att efter en termin av endast oklarheter så gör jag äntligen det jag ska. Måste dock fortsätta träna på att komma i tid...inte så bra på det överlag. Eller jag suger på att komma i tid så är det - men jag försöker.
En stor jävla päls skulle jag vilja ha i denna kyla, tror att jag kan hitta någon på vinden...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0