lookdownaroad -

Har tappat tiden - inga sorger mer

2010-07-15 @ 21:56:00

Sitter i en "salle multimedia" och forsoker forsta mig pa franska datorer...jag kastar snart burken i vaggen! vad fan gor Q pa A och ? pa M platser liksom...
Aja jag har fan inte bloggatr pa 2 weeks forlat...
Hanger i Cannes och ar for cool for internet liksom.
Nya ACNE tishan is hot och jag druknar i medelhavet och svett snart.
Skolan bajsar och vill inte ha fulla ungdommar men vem bryr sig?? Sen kommer folk and telling us att man far hem om man er hemma sent...segt liksom gal1 segt!

Lite bilder fran tiden innan man lökar ihjal sig bara man kliar sig pa foten:











Skulle kolla bilder och det resulterade i taliban-look istallet!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0