lookdownaroad -

Svettas bör man eljest dör man!

2010-07-19 @ 22:41:34

Har nu startat med en till bok. Det är nice. Doktor Glas är cool och jag lever on panini och pain au chocolait.

Lökar som fan trots att det e "kallt". Hur hänger det ihop liksom?

Har bytt franska grupp idag det var otroligt mycket mer krävande vill jag påstå. Prov och sandstormar i Peking, Emilia heter min professeur och hon lever i illutionen. En engelsman kan tydligen dö när han får en korv på näsan och kvinnor föder barn bland delfiner i havet. Vet inte vart detta ska sluta...

Själ lite pics from nicolajna har inga egna liksom.


de her e stulna from agnes...


jag tjäl på


tje tke care elr some thing - fekkar i biblan det e tugnt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0