lookdownaroad -

Better fat than unhappy eller nåt sånt...

2010-05-20 @ 00:20:42
Min mamma är ju fantastiskt duktig! Hennes första bok hade realese idag och det var typ 300 pers  och Carl-Jan där. Hur lyckat är inte det liksom?? Jag kan säga att det var fruktansvärt trevligt att spendera sin onsdags eftermiddag på Hovstallets borggård i höga klackar och liten klänning. Sedan kändes det inte lika rätt när man kom in i stallet och klappade på omslagshästen Felix som slabba ner hela mig! Kanon kul skulle man kanske inte säga...men hästen var ju söt och duktig.
Sedan gick Nygrens och Gawell/Engströms på Grodan (jag är alltså en Nygren..) och jag gjorde samma medvetna misstag att ta dessert efter en mastig huvudrätt som skulle mätta en hel svältande familj om de så ville äta just kalvlever...men mina jordgubbar och marängen samsades bra på tallriken så det slank ner det med!
Gah, jag kan inte göra mellanslag så att det syns i bloggen utan bara i fantasin och jag blir Gälen på detta faktum!!!
En bild på mor hedrar jag er med det blir nog ingen vana så njut nu liksom:
Jag försökte lägga upp en bild på bokens omslag men den är typ copyright skyddad så det gick inte...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0