lookdownaroad -

Bonjour mes amies!

2010-05-15 @ 19:57:38
Jag har tänkt skaffa en blogg jag vet inte hur länge - hur som haver e det typ fyrverkerier nu när jag äntigen tagit tag i mitt tillstånd detta ska skapa struktur i min vardag. Äh gubbe bloggen blir som den blir men jag ska fan inte va nån djävul som skriver sjukt långa text-inlägg och aldrig lägger upp bilder! Nej, det vägrar jag!
Shit nu e det krig och misär i Thailand och Sydafrika orkar man inte ens tänka på. Nu ska jag kötta vegetarisk sallad och känna mig duktig. Sen kanske man festar till det med en egen bakad BROWNIE :D
jag är tydligen alltid inhoppande...vet inte men nicolina har fått för sig detta och vince spädde på

Kommentarer
Postat av: Signe (din syster om du har glömt bort det)

asså Emilia Maj Margareta Nygren du kan inte fortsätta att lägga upp den där bilden överallt !!! DEN ÄR H-E-M-S-K. Du ser mentalt störd ut !



Puss <333

2010-05-16 @ 13:03:59     URL: http://themuppit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0