lookdownaroad -

Du måste va sjuk, sjuk, sjuk , du måste va blind, blind, blind...du kan inte se när löven faller ner hur skev jag eeeeh...

2010-05-16 @ 14:29:39
Idag har man inte presterat mycket...mor min plockar maskrosor och svär över att världen kommer gå under när 90talisterna tar över. Världen kommer kretsa kring bloggar och folk kommer tycka att det är barbariskt att kramas och göra annat sexuellt...hur ska det gå med vår fortplantning då liksom??
Måste ta mig samman och skriva hur dem ska lösa konflikten i Sydafrika innan fotbolls VM - det ser inte ljust ut nu och jag oroar mig för att det kommer bli världskrig mellan svarta, vita, fotbollsfantaster och dem som föredrar balett!
Nu är det bara 19 dagar kvar tills min BFF kommer tillbaka från sin asyl i Kenya - längtar gal1 mycket!!!

Kommentarer
Postat av: mr Eadle! :D :D :D

snart e det bara typ licksom nästan kanske ungefär TVÅ FUCKING VECKOR kvar!!! haha, sen är det bäst för dig att du finns där på arlanda med en starbucks i handen ;D och bloggen din är fabulös älskade vän! jag har knappt några minnen kvar av min tidiga tid som bloggare när det gick lätt och givande att skriva 14 innnlägg per dag...shit va långt jag skrivit. ok...adios amiga <3 xxx

2010-05-19 @ 21:02:16     URL: http://lejonmedkoppel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0