lookdownaroad -

Fuck with the stars

2010-05-18 @ 21:59:22
Efter en fruktansvärt ansträngande dag har jag lyckats ta mig hem. Har typ sjuk facebook ångest i och med att jag inte får gå in förrän på fredag...tro nu inte att jag e värsta Facebook nörden som sitter klistrad 24/7 men nu måste jag ju liksom prestera istället för att glömma bort att existera i virr varret av fula äckel bilder, kommentarer som ingen igentligen skulle säga och all jävla reklam som är riktad till just mig!
Gjkdsfkjsdaif, jag har så sjukt mycket och det går jag omkring och sprider ut men gör inte så mycket åt saken. Just nu försöker jag få ner mina allt jag ätit under de senaste 10 dagarna, det visar sig att jag inte äter så nyttigt som jag trodde...så igår drack jag smoothie för att balansera mera.
En bild från tiden då jag inte visste vad vetenskapliga redogörelser var och trodde att det skulle gå lekande lätt igenom hela ettan och livet lite visste jag då

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0