lookdownaroad -

I, I wish you could swim, like the dolphins can swim, nothing will keep us toghether we can beat them forever and ever

2010-05-26 @ 14:01:08
Victorias hemlighet har klätt mig idag eller igår till natten...har inte klätt mig kommer nog aldrig göra det igen. Kanske ska konvertera till nudismen, men nej det skulle kanske vara lite äckligt med alla håriga rumpor och kön som skulle vandra runt överallt.
Nu är det bestämt att jag och Max ska gå i skolan i två veckor i Cannes i sommar =) yber megga fekke kul, ska peppa mackan också men de kommer bli fekkemode ändå. Dessutom kanske jag får fart på min franska också känns som om det borde släppa någon gång...
Mr Johnson sjunger för mig om bananpannkakor och lyckliga dagar i sängen då man kan ligga kvar i sängen så länge man vill...
Måste ju bara lägga upp den här fabulösa ringen vem skulle inte gilla den liksom??

Kommentarer
Postat av: your one and only - mr eadle

jag diggar nuditeten som svävar runt här på din feminina blogg. MEN, även om jag e jätteglad att du ska langa pluggnisse i sommar och dö i en skolbänk så betyder det ju 2 mindre veckor med mig... :( när ska dessa givande veckor inträffa? kanske är jag på seglarkursen då :) xxxxxxx

2010-05-27 @ 21:09:39     URL: http://lejonmedkoppel.blogg.se/
Postat av: mrs Eadle

Jess I belive you are on the seglarkust då! 11 juli börjar jag...

2010-05-28 @ 18:23:53     URL: http://lookdownaroad.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0