lookdownaroad -

Jag är en blåval och jag kan ta dig här ifrån, från din öde ö, från dina papper och pennor du är en förlorare men...

2010-05-17 @ 14:22:42
Sitter i biblioteket i min vackra skola och undrar om jag har bränt mig, min hud är nämligen ytterst känslig och det är definitift en nackdel. Och nu när kenyanen, som gått å blivit blond och permanent brun, snart kommer hem ska se min alltid lika bleka hud och typ skratta åt mig eller åtminstånde flina lite hånande när hon sitter med sin bruna hud i gräset...
Bajsa jag kommer i alla fall inte bli rynkig när jag är typ 40, de kommer ni u SUCKERRRSS!
Har förstått att det är turban, baddräkt och långkläning som gäller i sommar det känns ganska trevligt! Jag funderar på att införskaffa denna fina bikini (bara för att gå emot det jag precis konstaterat) för jag lever ännu i illutionen om att den kommer passa bra på mig...
men äsch jag vet inte om inte annat kör jag på burka det är ju ett säkert kort liksom

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0