lookdownaroad -

Jag tackade för maten plocka ner piskan, knäppte upp gylfen och drog ner på stan...så många föddes till den jag måste bli

2010-05-21 @ 15:56:26
Gulp! Fnys! Gasch! Kvack! Hmpf!
Jag har nog aldrig haft så mycket som nu. Det är mycket av allt, allt ska göras och alla ska göra. Maj är ju en trevlig månad annars vädret är ju helt underbart! Men alla flyttar alltid fram allt till maj för det känns alltid som en månad som är ganska diffus och oklar. Illusionen och meningen med maj är att det är månaden som aldrig kommer till skott utan alla väntar och väntar i en evighet. När den väl är här har alla skjutit upp hela sitt liv för just den här månaden och då hinner man inte njuta till fullo av hela härligheten!
Festival, svettiga heta ben, upplopp i Sydafrika, sovande syster, jag är blek och livet leker trots all stress och hetta!
"Kom om ni vill, kom om ni kan till Festival i rålis, inga problem alls å nej aldrig aldrig"
Jag vet att jag inte passar i dessa brillor menmen va ska man göra? Ta en katt å köra?
Pussar, kramar, hångel och heta regndroppar typ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

.. "host"

2010-05-23 @ 19:30:34

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0