lookdownaroad -

Om man vill vara otrogen så ska man det annars hämmar man den individuella utvecklingen och ljuger för sig själv...

2010-05-26 @ 00:29:47
Så resonerar pojkvännen i boken jag just recenserat, känns typ logiskt men inte så moraliskt rätt.
Hatar att alla de snyggaste har flickvän och att man tappat kontakten med blivande topmodeller...en kille jag gick på typ dagis med är så sjukt snygg och jag vill bara äta upp honom. Eller bura in honom så jag kan ha honom when ever I want liksom. Det skulle vara det ultimata!
Har förövrigt tillbringat kvällen med min kära kör, det var sista repet inför sommaren och vi festade till det med en äkta amerikansk middag med pizza, cola och Rocky Road. Skulle kunna explodera vilken sekund som helst.
Imorgon är det operation dagsverke som gäller, dock så känner jag mig halvt motiverad att gå runt med en liten bössa på stan när typ alla ungdomar kommer göra samma sak...alla folk kommer vara så trötta på alla tiggande barn att de slutar ge och spottar på en istället - inte så givande.
Lite modellbilder bara för att det är kul:
På den här sista bilden är det Emilia, en ytterst fint namn må jag säga.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0