lookdownaroad -

Prata om sexdrömmar och känn er frigjorda

2010-05-28 @ 18:54:58
Ovan: tanternas favorit Matisse
Är näst intill död efter dagens strapatser! Vet inte om jag har uträttat så mycket men det har varit ytterst givande och oklart.
Tunnelbana är för vidrig, lökig och allmänt ofräsch  som jag var stod jag och satt på människor med oproportionella stortår, folk med obehagliga hattar och andra fån som trodde de var coola.
Morderna museet var dock fruktansvärt inspirerande och vår guide var så gay att man trodde att han inte var det. Men han var nog en av de bästa guider vi haft i SK9s historia! Mordernismen är nog min favorit epok genom konst historien, är taggad till tusen på att hänga med Picasso i Antibes. Hans museum ska tydligen vara episkt.
Picasso

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0