lookdownaroad -

Take your hands off that girl you have already had to mutch

2010-05-24 @ 14:43:39
Kolla bloggar i cyberspace atr lite tid i taget speciellt när man ska hålla på med kommentarer och skit...men ´nu ska jag prestera innan ridningen blott en romananalys. Kamalas bok är ytterst annorlunda men jag gillar den på ett plan tror jag. Trots att hon endast pratar på om att hon är så jävla olycklig och oföretagsam. Känner nog igen mig är ju själv inte företagsamheten personifierad liksom.
Spotify-reklamen om Umeå gör mig galen precis som Days of our lives och allt annat meningslöst här i världen. Tänk på folk som inte har tillgång till vatten istället och lägg pengar på det istället.
oj va liten den blev...
Jag ser typ ut så här idag igen trevligt på många sätt!
Tjingelingpling(för att låta lite lagom check)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0