lookdownaroad -

Varmt väder och man ska spendera eftermiddan med en ekonomiköttande kotte

2010-05-17 @ 15:02:15
Jaha nu har jag kollat massa bloggar istället för att göra det magister E säger att man ska...känns ganska instabilt det där med blog'lovin och allt annat skit som finns på det där alla kallar internet, jag menar nu e jag typ en helt officiell person vet inte om jag e nöjd.
Vill bara gå in på ansiktsboken för att hämta massa fina bilder från förra sommaren men det får jag inte för jag har en pakt men nicoplina.
På onsdag är det bokrelease för mammas del då kommer jag mingla med kungligheter i min über snygga coctail-klänning! Kanske hansmagestät styr efterfest?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0