lookdownaroad -

And you kept us away, I would like a shoulder to lean on

2010-11-30 @ 18:37:16
Idag har jag suttit i min skola mest hela dagen.
Haft så jävla mycket mensverk så jag har haft en kvävd ilska som velat komma ut hela dagen. Fucking mensverk.
I min rumpa har jag träningsverk, efter min ganska mjäkiga träning igår. Men jag tror att en viss busig häst har något med saken att göra.
Jag åt någon smaklös grönsaksgratäng.
Jag åt igen när jag kom hem för en timme sen. Det var väldigt tillfredsställande.
Nu mår jag ganska bra. Har lite halvrosiga kinder och en liten ipren i kroppen det är trevligt värre.
Jag ska flytta till Paris och gå runt med en baguette i loafers...tönt jag är, men det är vad jag vill efter skolan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0