lookdownaroad -

Excusé-moi, ursäkta min franska, lilla lady

2010-11-10 @ 16:07:32
Daniel Adams-Ray så himla mycket bättre än Oskar Linnros. Ändå så älskade, och kanske vissa till och med älskar, alla mr. Linnros för typ en eller två månader sedan. Det är en gåta som återstår obesvarad.
Något som rekomenderas är att lyssna på Svart, vitt och allt där emellan, eljest förblir du oberörd av alla livets små egenheter.
.
Nu måste jag återta kontakten med min bästa vän som befinner sig på andra sidan jorden. Har gömt mig för verkligheten och livet allt för länge och hon måste få veta hur det är i det hörn av livet jag har befunnit mig i.
.
Jag vill känna någonting. Jag vill skrika. Gråta. Vara kär. Arg. Bitter. Avundsjuk. Att vara halv glad är överskattat.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0