lookdownaroad -

Pianomusik är nog bland det vackraste som finns...

2010-11-25 @ 22:29:41
Sitter här och vill ta bort mitt nagellack. Lägger också en liten tanke på att jag inte har en jävla aning om vad som händer om fem minuter...så därför vill jag drömma mig bort till framtiden då livet ska vara ljust och levande:

I framtiden vill jag:
- åka till Paris och bli kär i en lång, mörk man
- ha det så jävla bra och vara lite av en världsmedborgare
- bo i Paris och Nice
- bo i typ Berlin, Göteborg, kollektiv och överallt där man kan bo vill jag bo
- festa i London
- veta vad jag vill och inte vara rädd
Det finns så mycket mer som jag vill göra men jag kan inte komma på allt nu men jag ska fan leva så jävla mycket! Jag är inte riktigt med på noterna när folk börjar prata om framtiden för egentligen vet jag ingenting men jag försöker. Det enda jag vet är att jag vill bort och börja om. Stockholm är för litet för tillfället.
Sommar 2011 är redan ett vanligt samtalsämne och vi har inte ens haft jul liksom - vad är grejen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0