lookdownaroad -

Run fast for your mother, fast for your father, leave all your lovings and love behind

2010-11-11 @ 16:13:00
Har världens bästa spotify-lista och väldigt bråttom.
.
Jag ska på ett FETT seriöst möte och det krävs seriösa saker av mig. Jag vet inte om jag ska låta små barn titta på skräckfilmer som jag inte har sett. Jag tittar liksom inte på skräckfilmer så det är svårt att avgöra. Lucia är fan snart och jag vaknade upp idag och insåg att det var torsdag 11/11 och det gör mig stressad. Jag skulle ju ha presterat, planerat och bestämt massor av viktiga saker tills idag och mjag har gjort ytterst lite av detta...inte bra.
Det här gör mig lite gladare för jag tänker att jag ska ha sånt här kakel någon gång i något hus i någonstans i framtiden. Nu måste jag typ tvätta håret så att jag ser lite anständig ut.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0