lookdownaroad -

Springsteen lovar att tomten kommer till staden och det känns ju som något hoppfullt

2010-11-27 @ 22:25:05
Det fullständigt glittrar i hela Stockholm och jag har det mysigt varmt under min pläsiga mössa. Idag har jag försökt sälja böcker som aldrig förr men det gick väl sådär. På Stockholm Horse Show vill de flesta bara titta på kameler som apar efter hästarna och köpa billiga ridbyxor på Börjes. Men det är ändå ganska roligt när man har trevligt sällskap och roliga kunder. Stressade mammor med flockar med barn efter sig, otrevliga bögar, snobbiga ridkillar som tycker dem är unika och så har vi ju de halväckliga lantisarna och seniorena. En trevlig skara människor.
Nu har min bästaste syster gjort varm choklad och lussebulle till mig som kommer sitta som en smäck!
Oj, vad präktigt allting blev nu då...
Jag ger er en söt pocke också så är det gullig präktighet iaf...

Kommentarer
Postat av: Juliussigrun

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:45:27     URL: http://juliussigrun.blog16.com

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0