lookdownaroad -

Your'e are part time lover and a fulltime friend, en sådan skulle man ju vilja ha...

2010-11-11 @ 22:17:26
Har ätit massor av mat ifrån andra länder idag. Tex Mex-tema i skolan och Asien har flyttat in hemma hos mig. Mitt tandkött är fett skevt och jag några sekunder åt att tänka på att jag har franska läxa tills i morgon. Har även bytt profilbild och ska nu titta på Gossip Girl hela natten lång. 11.40 börjar skolan imorgon.
Min livssituation för tillfället.
Här är en bild ifrån i somras då jag och Frö tyckte att vi nästan var för coola för Grönan.

Kommentarer
Postat av: mr eadle

fy helvete va du suger pa att uppdatera emilia nygren!!!! jag blir tokig, du fortjanar inte alla mina besok vajre dag. borja uppdatera din prinskorv!!

2010-11-23 @ 13:02:03

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0