lookdownaroad -

Alla snubbar vill ju vara katt, för att en katt är alltid katt, ja, katt för sin hatt. Alla snubbar tänder ju på en rivig låt men bara en katt förstår sig på't.

2010-09-30 @ 19:27:37
Ska ta tag i franskan och ringa Roza så att hon kan förklara alla oklara ting med dessa prov. Jag tror jag blöder på läppen. Har fått stört torra läppar då är det ju typ officiellt höst. Det var dessutom första frosten idag, den gjorde att hela SLs system fuckade upp sig. Jag undrar om dem någonsin lär sig att vi bor i SVERIGE! Det är minus grader och snö största delen av året.
Skulle vilja gå runt i linne och ett par FETA brillor.
Tur att jag ska till Kenya när det är som mörkast och kallast och då ska vi fan ta in varenda solstråle som Afrikasolen ger oss.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0