lookdownaroad -

Edith Piaff och Fredrik Reinfeldt är nog bland de bästa

2010-09-19 @ 20:26:37
Idag är har det varit val för den som inte visste det. Det tog slut för 20 korta minuter sedan, nu går det liksom inte att påverka längre. Känns obehagligt. Tänk om Mona vinner och blir vår statsminister. Då vet jag inte vad jag gör. Tror faktiskt att jag drar till Kenya till studenten och sen reser runt och försöker vara i sosse-Sverige klara sig utan mig i en mandat period och sedan kommer jag tillbaka och röstar och går med i MUF eller nåt och blir statsminister själv.
Det är en plan.
Jag vet inte om jag kommer kunna sova...

Kommentarer
Postat av: Signe (din syster om du inte visste det... :P)

Låter bra Emilia. Men... Lämna mig inte!!! :P haha jag hänger nog med iof ! Puss

2010-09-19 @ 21:22:39     URL: http://themuppit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0