lookdownaroad -

First I was afraid I was petriefied

2010-09-10 @ 20:54:43
Idag har jag lyssnat på Whenever, whenever med Shakira. För att vara lite lagom nostalgisk påväg till skolan, det var värt. Medan dagen såg hyfsad ut framför mina fötter låg mina nycklar hemma. Alltså åkte jag hem helt ovetande och när tunnelbanan stannade på Skanstull tänkte jag att jag skulle köpa höstens första Chai Latte för att göra hösten officiell och fredagen bättre. Jag beställer av en snygg barista och prickar in bussen hem perfekt. Sitter där i godan ro och går av, springer över gatan och sedan står jag där i hissen och stirrar på min, för tillfället, bubbliga panna slår det mig att jag inte kommer kunna rosta min macka och avnjuta den tillsammans med mitt höstbevis.
Jag satt i min trappuppgång i en halv timme innan pappa kom och räddade mig.
Skulle vilja ha en sån här kjol ikväll.
Nu ska jag iväg till Höga dalar och snurra runt till Håkan och gänget.
See ya! 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0