lookdownaroad -

He doesn't look a thing like Jesus, but he talks like a gentleman like you imagined when you where young

2010-09-12 @ 13:23:18
Ok, i fredags var det högdalen som gällde var det FIESTA! Trodde jag skulle få fästingar på väg hem för det har man ju hört att man kan få om man kissar i högt gräs.
Igår var jag lite lagom lökig och hängde med mina stallkompisar. På bussen hem blev jag inträngd i en knökfull buss och det visar sig vara ett helt bröllopståg som tog upp en hel buss. Jag stod där med trött som ett djur och försökte att inte ta så mycket plats bland alla klänningar och kostymer. Det resulterade i att jag blev klämd i dörren längst fram.
Idag missar jag sista chansen att se Annie Leibovitz utställningen...Här får ni i alla fall ett köttigt bildinlägg allt signerat Leibovitz.
Hon
Romeo and Juliette
Scarlett as Cinderella
Carrie and Mr Big
Kieth Richards
Bröder!
Tom Ford, Keira Knightley and Scarlett Johansson
Johnny Depp and Kate Moss
Blev lite hooked on Scarlett nu så stå ut!

Kommentarer
Postat av: Julianann

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-18 @ 14:17:15     URL: http://julianann.blog13.com

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0