lookdownaroad -

Hej, jag kräktes igår.

2010-09-29 @ 19:37:45
Ja förlåt för att uppdateringen inte varit den bästa de senaste två dagarna. Jag har varit magsjuk eller matförgiftad eller nåt åt det hållet. Jag kräktes en gång igår och efter det duschade jag och däckade i mamma och pappas säng.
Sov från 7 - 10 gick sedan upp och tänkte att jag skulle dricka lite vatten men drack avslagen cola. Gick och la mig igen, denna gång i min säng, och var helt säker på att jag skulle kräkas igen. Jag hade en hink bredvid mig hela natten i onödan.
Förlåt men kände att jag behövde få detta ur systemet. Idag har jag ätit hallonfil, rostat bröd och druckit te i små mängder. Nu ska jag äta linsoppa för det är bra för magen.
Jag har tittat på Amelie från Monmartre idag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0