lookdownaroad -

Hur kan jag bli av med läxor och andra plikter om jag inte vill genomföra dem. Finns det ett sätt så säg? Jag behöver visdom nu och två sidor om en skulptör skrivet på franska.

2010-09-21 @ 23:34:08
Jag vet inte om jag ska ge upp eller vad? Jag har typ inte presterat alls och jag sitter och känner mig urusel på att leva.
Jag går runt och försöker ta tag i saker (eller om jag ens försöker det är frågan) Men sedan kommer jag fram till att jag är så passiv att det smittar av sig till min själ vilket gör att min vilja blåser bort. Eller så kan det vara så att jag kommer hem och har all vilja i världen - men min hem är nedsläckt och där sitter min syster och hennes BFF och tittar på en film jag velat se i år och dar.
Jag MÅSTE göra något åt detta NU. Men det är svårt när skolschemat sviker och jag vill bara ha dagar från 8.30 - 15.15
STRUKTUR ÖNSKAS! Och måste skapas. Jag måste skapa. Va fan kan ingen göra detta åt mig? Nej juste jag är ju 17 år och ansvarstagande nu...
Ta mig till hattarnas land.
Jag hade hoppats på något.
Om du vill ha mig.
Nu kan du få mig så lätt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0