lookdownaroad -

Je suis une fille et ma masion est Stockholm. J'aime ma ville

2010-09-23 @ 20:36:56
Idag har jag levt i min stad. Jag har varit på Nordiska muséet och tittat på 300 år av mode. Det var en ganska trevlig utställning även om den förra permanenta sägs varit bättre. Det vet inte jag för jag var aldrig på det. I denna stora byggnad ryms många utställningar och jag och Sophie smög oss in på en till och sedan en lekplats.
'
Den andra utställningen för dagen hette KILLAR. Vilket kändes tilltalande. Den visade sig vara sjukt bra! Själva meningen med utställningen var att den skulle visa hur mycket press som sätts på unga killar idag. Det var allt från ideal till mobbning. Så fint uppbyggd och verkligen intressanta livsöden alla dessa killar i utställningen berättar om(alltså sina egna). Jag rekomenderar den verkligen. Och lekplatsen var en resa tillbaka i tiden och jag ville vara fem år igen.
'
Men det är ju ingen nyhet.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0