lookdownaroad -

Not everything is what it seems

2010-09-20 @ 12:05:56
Har världens bästa spellista igång och jag har haft en otroligt mysig morgon med kaffe och Svenskan. Igår var jag nervös, arg och lite glad emellanåt. Att ha val är påfrestande måste jag säga. Sen blir jag frustrerad på att jag inte fick rösta det här året.
Och hur kom SD in liksom? Vad hände där? Vad gick fel? Det är ett allvarligt osäkert politiskt läge vi befinner oss i!
Hoppas att MP ger med sig så att SD kan bli ignorerade i riksdagen. Å andra sidan är vi som alla andra länder i Europa nu - nästan alla har ett eller flera främlingsfientliga partier. Men vad hjälper det?
Nu äter jag kaviar på hårt bröd.
Och läser Elle.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0