lookdownaroad -

This is the way you left me I'm not pretending, no hope, no love, no glory, no Happy Ending

2010-09-24 @ 11:28:17
Har ätit massa hallonfil och bananer vilket känns bra. Stabilt liksom.
Kommer komma försent idag igen. Fastnade vid Efter tio med Malou det var folk som spelade piano och Mad Men-trender. Börjar tröttna på allt tjat om den trenden, i vart enda magasin är det någonting om serien eller om kläderna. Även fast jag tycker att det är fantastiskt snyggt känns det lite segt när varje tidning använder frasen.
Tro mig jag ÄLSKAR trenden! Men jag menar bara att man inte ska döda den.

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vilken underbar blogg du har Emilia! Jag ska lätt länka dig :) Jättehärlig header! Hoppas att allt är bra med dig, tjejen <3


Kommentera:

Namn:


E-postadressen: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0